Szanowni Państwo
Na podstawie art. 3 ust. 5 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o dodatku węglowym (Dz. U. 2022 poz. 1692, z późn. zm.) w związku z przepisami wydanymi na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2021 r. poz. 869, z późn. zm.) informuję niniejszym, że na właścicielach i zarządcach obiektów budowlanych spoczywa ustawowy obowiązek zapewnienia co najmniej jednej w roku kontroli stanu technicznego użytkowanego obiektu budowlanego. Dotyczy to także stanu technicznego przewodów kominowych: dymowych, spalinowych i wentylacyjnych oraz instalacji gazowych.
Zgodnie z przepisami kontrole stanu technicznego przewodów kominowych przeprowadzają – osoby posiadające kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim lub osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.
Oznacza to, że każdy kto posiada i zgłosił piec podlega obowiązkowej kontroli zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719, z późn. zm.). Kontrola ta obejmuje również weryfikację zadeklarowanego źródła ciepła.
Wójt Gminy Grębocice
Nieczynna kasa w Urzędzie Gminy w Grębocicach
Informujemy, iż z dniem 01 grudnia 2022 r., nastąpiła likwidacja kasy w Urzędzie Gminy
W Urzędzie Gminy pozostaje obsługa wpłat bezgotówkowych.
Opłaty w formie bezgotówkowej (karta płatnicza) można uiszczać w pokoju nr 5 oraz nr 19.
Opłat gotówkowych można dokonywać bezpośrednio na rachunek bankowy nr 57 8669 0001 0170 0002 2000 0055 w Banku Spółdzielczym w Grębocicach lub na indywidualny rachunek bankowy przy wpłatach dotyczących należności podatkowych.
Witamy w Biuletynie Informacji Publicznej
Urzędu Gminy w Grębocicach
Procedura obsługi klienta ze szczególnymi potrzebami
Procedury zapewnienia dostępu alternatywnego dla osób ze szczególnymi potrzebami
Informacja dla osób ze szczególnymi potrzebami w języku migowym
Obsługa osób z różnymi potrzebami w Urzędzie Gminy w Grębocicach
Informacja dla osób niesłyszących lub słabosłyszących
Dane kontaktowe koordynatorów ds. dostępności
Urząd Gminy
ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice
pow. Polkowice, woj. dolnośląskie
NIP GMINY GRĘBOCICE: 692-22-57-472
REGON GMINY GRĘBOCICE: 390647601
NIP URZĘDU GMINY GRĘBOCICE: 693-16-13-914
REGON URZĘDU GMINY GRĘBOCICE: 000539360
KOD TERYTORIALNY: 0216032
NUMER RACHUNKU BANKOWEGO: Bank Spółdzielczy Wschowa o/Grębocice
57 8669 0001 0170 0002 2000 0055
Stosownie do art. 8 ust.4 oraz art. 10 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej informujemy, że informacje publiczne, które nie są udostępnione w niniejszym Biuletynie, można uzyskać w Urzędzie Gminy w Grębocicach, na wniosek zainteresowanego.
Godziny urzędowania:
- poniedziałek 7:30 - 15:30
- wtorek 7:30 - 17:00
- środa 7:30 - 15:30
- czwartek 7:30 - 15:30
- piątek 7:30 - 14:00
Urząd Stanu Cywilnego, Ewidencja ludności
Obsługa interesantów:
- poniedziałek 7:30 - 15:30
- wtorek 7:30 - 17:00
- środa - 7:30 - 15:30
- czwartek 7:30 - 15:30
- piątek 7:30 - 14:00
ADRES ELEKTRONICZNEJ SKRZYNKI PODAWCZEJ:
Do Urzędu Gminy w Grębocicach dokumenty elektroniczne można doręczać korzystając z elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP, która dostępna jest pod adresem:
/jglv12o443/skrytka
Informacje dotyczące Elektronicznej Skrzynki Podawczej znajdziesz TUTAJ
KONTAKT
Sekretariat (centralka) 76 8-315-501
fax 76 8-315-077
email: sekretariat@grebocice.com.pl
centrum@grebocice.com.pl
- 76 8325-315 Centrum Obsługi Mieszkańca, gospodarka komunalna
- 76 8325-316 Referat Inwestycji
- 76 8315-031 Referat Inwestycji
- 76 8325-324 Referat Inwestycji
- 76 8325-304 Referat Inwestycji - zamówienia publiczne
- 76 8325-302 Ochrona środowiska, rolnictwo
- 76 8325-303 Ochrona środowiska, usuwanie drzew i krzewów
- 76 8325-308 Zagospodarowanie przestrzenne, nieruchomości
- 76 8325-309 Podatki
- 76 8325-321 Windykacja
- 76 8325-314 Promocja gminy, oświata, kultura, sport
- 76 8325-307 Gminne Centrum Zarządznia Kryzysowego, Biuro Rady
- 76 8325-311 Kierownik Referatu Finansowego
- 76 8325-306 Ochrona zdrowia, działalność gospodarcza
- 76 8325-313 Ewidencja ludności, Urząd Stanu Cywilnego